قابل تحویل ثابت

قابل تحویل ثابت

تاریخ : چهارشنبه 16 مهر 1399 زمان : 11:03 | بازدید : 53
نویسنده : محمد محبوبی | نظرات (0)

Web Design and Graphic Design in Weymouth by Magical Design

 

چه کپی وب خود را تأمین کنید یا آن را برون سپاری کنید ، مهم است که شخصیت متمایز نام تجاری خود را مشخص کنید تا در تمام صفحات شما (به طور مداوم) بدرخشد.

 

بدون راهنمای سبک ، فریلنسرها ممکن است دوباره به منطقه راحتی خود برگردند و به سبک خود بنویسند که ممکن است کاملاً با صدا ، لحن و سبکی که شما می خواهید برای مشتریان خود یا لحنی که عادت دارند مطابقت نداشته باشد.

 

این ناسازگاری می تواند منجر به سردرگمی شود زیرا کسی از صفحه ای به صفحه دیگر می رود.

 

وقتی شخصی در سازمان شما محتوای شما را ایجاد می کند ، می تواند مسئول توسعه و حمایت از صدای نام تجاری شما باشد.

 

اکنون ، در برخی موارد ، ممکن است بخواهید نویسنده ای استخدام کنید زیرا از صدا و دیدگاه منحصر به فرد آنها لذت می برید و می خواهید این موضوع را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

 

حتی اگر اینطور است ، اطمینان حاصل کنید که صدای هرکسی ارائه می شود ، مورد پسند مخاطبان شما قرار گرفته و به ایجاد اعتماد به برند شما کمک می کند.

 

4. قابل تحویل ثابت

وقتی صاحب ابزار تولید محتوا برای وب سایت خود هستید ، می توانید در هفته به تعداد دلخواه خود بر روی صفحات وب کار کنید و به همان اندازه که لازم است ویرایش کنید.

 

از طرف دیگر ، بیشتر قراردادهای فریلنسر شامل تعداد مشخصی صفحه یا کلمه است که هر هفته نوشته می شود.

 

اگر محتوا در آن محدودیت ها نباشد ، این می تواند یک مانع باشد.

 

هر چه بیشتر منتظر بمانید تا صفحات وب پر از کپی شوند ، فرصت های بیشتری برای آموزش و ارتباط با بازدید کنندگان در سایت خود و تبدیل آنها به سرنخ و مشتریان از دست می دهید.

 

5. کار بالقوه با کیفیت پایین

من را اشتباه نگیرید ، بسیاری از نویسندگان مستقل عالی وجود دارد ، اما ، تنها در صورت یافتن مناسب.

 

این شخصی است که سخنان وی تأثیر مستقیمی بر تجربه مخاطبان شما هنگام بازدید از سایت شما خواهد داشت.

 

بر این اساس دامپزشکی کنید.

 

نمونه کارها را مرور کنید ، بررسی های آنها را بخوانید ، با مشتریان قبلی خود تماس بگیرید ، و با آنها مصاحبه گسترده کنید.

 

این تعداد مشتریانی که با آنها کار کرده ام و قبلاً کارهای مستقل قبلی در وب سایت خود داشته اند با کیفیتی از قابل قبول تا به راحتی منتقل شده ، کمی ناراحت کننده است.

 

به عنوان مثال ، هنگامی که من شروع به نوشتن پست خود به عنوان مدیر محتوا برای یک کلینیک خواب محلی کردم ، آنها پیش از این فریلنسرهایی استخدام کرده بودند که تمام محتوای وبلاگ خود را نوشتند.

 

فریلنسر کلینیک را متقاعد کرده بود که وبلاگ های میکرو ، وبلاگ های کوتاه تر از 300 کلمه ، روند داغ بازاریابی در آن زمان هستند.

 

فریلنسر نزدیک به صد مقاله در وبلاگ نوشت ، زیرا هیچ یک از مقالات در جستجوی ارگانیک یافت نشده است.

 

آنها خیلی کوتاه بودند تا از نظر رزق سئو چیست  و روزی یا ارزش واقعی برخوردار باشند و بسیاری از آنها با افرادی که از اختلالات خواب رنج می برند قابل انتقال نیستند.

 

خواه نوشتن متن خود را از طریق برون سپاری یا منبع خود ، کیفیت مهم است.

 

6. به احتمال زیاد تکرار نشده است

با بسیاری از کارهای مستقل ، یک ذهنیت "تنظیم کنید و فراموشش کنید" وجود دارد.

 

آنها نگران این هستند که تعداد زیادی از مطالب را برای تعداد زیادی از صفحات حذف کنند. متأسفانه ، فکر زیادی برای عملکرد آن صفحات انجام نمی شود.

 

اگر اطلاعات واقعی تغییر کند ، آنها نمی خواهند برای به روزرسانی صفحه ، صفحه را دوباره مرور کنند تا به صحت برسند.

 

اگر در پایان صفحه برای کلمات کلیدی مورد نظر رتبه بندی نشود ، آنها نمی خواهند کلمات کلیدی را در نسخه خود دوباره ارزیابی کنند.

 

به فریلنسرها پرداخت می شود تا کلمات را در صفحه قرار دهند و سپس به صفحه بعدی بروند. آنها مسئولیت تجزیه و تحلیل نحوه واکنش مخاطبان شما به آن صفحات و تکرار آنها را ندارند.

 

این نسخه ممکن است عالی به نظر برسد ، اما تا زمانی که توسط افراد واقعی خوانده نشود و به آن واکنش نشان ندهد ، هرگز نمی دانید که چقدر تأثیرگذار است.

 

هنگامی که شخصی مسئول محتوای وب سایت خود هستید ، انجام به روزرسانی های سریع یا تعمیرات اساسی عمده ارزان تر و آسان تر است.

 

بعلاوه ، کسی به دلیل دستیابی به محتوایی که کسب و کار شما به آن نیاز دارد ، پاسخگو است.

 

اقدامات بعدی

اکنون که از برخی از نکات منفی و خطرات احتمالی برون سپاری کپی وب خود به یک فریلنسر آگاه هستید ، تصمیم سختی گرفته اید.

 

آیا می خواهید کمک خارجی دریافت کنید یا سعی می کنید این مقاله را حل کنید؟

 

لطفاً این مقاله را به عنوان دست کشیدن در فریلنسینگ در نظر نگیرید.

 

من با بسیاری از نویسندگان مستقل شگفت انگیز کار کردم و خودم هم کارهای مستقل انجام داده ام. من فقط می خواهم شما از مشکلات احتمالی احتمالی آگاه باشید تا بتوانید آنها را قبل از آشکار شدن در جوانه بزنید.

 

با این حال ، من همچنین نسبت به تولید محتوا در داخل مغرضانه هستم ، زیرا صادقانه ترین جایی است که من بیشترین موفقیت را دیده ام: شرکت ها مالکیت کامل بازاریابی محتوای خود را در اختیار دارند.

 

ممکن است دلهره آور به نظر برسد ، اما تمام موارد موردی که در وب سایت ما خوانده اید مربوط به مشتریانی است که کار نوشتن مطالب خود را به عهده گرفته اند.

 

اما این بدان معنا نیست که آنها این کار را به تنهایی انجام داده اند.

 

در اینجا در IMPACT ، ما به مشتریان خود آموزش داده ایم که محتوای خود را بسازند.

 

هیچ کس مانند شما خریداران شما را نمی شناسد. هیچ کس مانند شما محصولات و خدمات شما را نمی شناسد. هیچ کس نمی داند چگونه صدای برند شما را کاملاً تقلید کند. و هیچ کس به اندازه شما به موفقیت شما اهمیت نمی دهد.

 

ما به کسب و کارها کمک می کنیم تا بتوانند تمام محتوای خود را از کپی وب گرفته تا وبلاگ نویسی تا بازاریابی ویدئویی کنترل کامل کنند.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش